I. Загальні положення і основні завдання МР школи.
Методична рада школи - це колективний орган управління науково-методичною роботою, який керується у своїй діяльності «Положенням про науково-методичну раду» і покликаний сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, зокрема з питань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в школі.
II. Головна мета діяльності методичної ради:
• вироблення стратегічних напрямів розвитку й удосконалення змісту навчання та виховання;
• визначення перспективних освітніх технологій і вироблення пропозицій щодо їх упровадження;
• аналіз науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу й підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного та інформаційного забезпечення;
• експертиза навчальних планів і програм, авторських і адаптованих програм, аналіз 111 ІД і вироблення пропозицій щодо його впровадження;
• вироблення рекомендацій щодо змісту й форм роботи за програмою «Обдаровані діти»;
• організація й проведення методичних заходів (науково-методичні семінари, практикуми, конференції, предметні декади);
• організація проектно-дослідницької діяльності вчителів і учнів.
III. МР є дорадчим органом педагогічної ради школи. Спільними завданнями МР і педагогічної ради є:
• підвищення професійної компетентності, педагогічної майстерності вчителів школи, активізація їхньої творчої діяльності;
• прогнозування розвитку навчального закладу;
• упровадження інноваційних освітніх технологій;
• визначення шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу школи;
• розробка змісту, форм і технологій виховання школярі створення авторських програм, спецкурсів, інтегрованих курсів з окремих предметі
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Підсумки роботи методичної ради, МО, за 2018-2019 навчальний рік. |
Гальопа Н.К. |
2. |
Обговорення і затвердження плану роботи методичної ради на 2019-2020 навчальний рік. |
Члени ради |
3. |
Розподіл обов'язків між членами методичної ради. |
Члени ради |
4. |
Затвердження плану роботи щодо підготовки учнів до проведення І та ІІ етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін (шкільних і районних), участі учнів та вчителів у конкурсах. |
Гальопа Н.К. |
5. |
Обговорення планів роботи шкільних МО, нових навчальних програм з базових дисциплін, підручників, рекомендацій Міністерства освіти й науки України щодо викладання предметів. |
Гальопа Н.К., голови ШМО |
6. |
Поновлення інформаційних матеріалів в методичному кабінеті та на сайті школи. |
Гальопа Н.К., Москаленко Л.А. |
7. |
Організація роботи школи молодого вчителя. |
Гальопа Н.К. |
8. |
Інформація про нормативні документи з питань організації навчально-виховного процесу. |
Гальопа Н.К. |
9. |
Огляд методичної літератури за літній період. |
Обремська В.П. |
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Робота з обдарованими дітьми. |
Москаленко Л.А |
2. |
Аналіз результатів шкільного етапу предметних олімпіад. Обговорення і затвердження списків учнів(переможців) для участі у районних олімпіадах з базових дисциплін. |
Гальопа Н.К. керівники МО. |
3. |
Участь вчителів школи у щорічних конкурсах. |
Гальопа Н.К. |
4. |
Про хід атестації педагогічними працівниками школи. |
Гальопа Н.К. |
5. |
Курсова перепідготовка вчителів школи. |
Гальопа Н.К. |
6. |
Взаємовідвідування уроків. Презентації вчителів школи. |
Гальопа Н.К. |
7. |
Підготовка до участі учнів школи у ІІ турі шкільних олімпіад. |
Керівники МО |
8. |
Огляд нормативних, директивних документів, новинок психолого-педагогічнї літератури. |
Обремська В.П. |
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Моніторинг знань учнів з основ наук за І семестр. Аналіз взаємовідвідування відкритих уроків |
Гальопа Н.К., Керівники МО |
2. |
Аналіз участі учнів у І та ІІ етапах олімпіад з базових дисциплін, конкурсах, творчих робіт. |
Гальопа Н.К. |
3. |
Організація гурткової та позакласної робота у школі, підготовка до участі у творчих конкурсах. |
Члени ради |
4. |
Впровадження в практику діяльності закладу інформаційно-комунікаційних технологій |
Одесюк М.Ф. |
5. |
Моніторинг діяльності вчителів школи, які мають педагогічні звання. |
Гальопа Н.К. |
6. |
Ознайомлення з новинами методичної літератури. |
Обремська В.П. |
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Результати чергової атестації вчителів школи та підсумки курсової перепідготовки. |
Гальопа Н.К. |
2. |
Підготовка до проведення державної підсумкової атестації. |
Гальопа Н.К. |
3. |
Стан навчально-виховного процесу в школі. |
Гальопа Н.К. |
4. |
Стан проведення предметних тижнів.
|
Керівники МО |
5. |
Обговорення нормативних документів. |
Члени ради |
6. |
Сучасні педагогічні технології, компютеризація у навчально-виховному процесі. |
Харкалюк І.М. |
7. |
Огляд методичної літератури. |
Обремська В.П. |
№ з/п |
Зміст |
Відповідальні |
1. |
Підсумок діяльності роботи шкільних МО щодо вдосконалення педагогічної майстерності та фахового рівня педагога. |
Члени ради, Керівники МО. |
2. |
Затвердження матеріалів державної підсумкової атестації. |
Одесюк М.Ф., керівники МО |
3. |
Результати адаптації учнів 1 і 5 класів до навчання. Підсумки моніторингу навчального процесу за навчальний рік |
Одесюк А.Л., Гольопа Н.О.. |
4. |
Підсумки методичної роботи в школі, планування роботи на наступний навчальний рік. |
Члени ради |
5. |
Інформаційні зведення з періодичної преси. |
Шкільний бібліотекар Обремська В.П. |
6. |
Виконання навчальних програм учителями школи. |
Гальопа Н.К. |
№ |
Форми методичної роботи |
Керівник |
Члени педагогічного колективу |
Питання, над яким працює МО |
1 |
Методичне об,єднання вчителів гуманітарно-естетичного циклу |
Гольопа Ніна Олександрівна |
Гальопа Н.К. Співак Н.К. МоскаленкоЛ.А Опанасенко Л.М.
|
Удосконалення уроку як засіб розвитку творчої особистості вчителя та учня |
2 |
Методичне об,єднання вчителів природничо - математичного циклу |
Третяк Катерина Степанівна |
Одесюк М.Ф. Харкалюк І.В. Сокур В.І. Харкалюк І.М. |
Впровадження інноваційних технологій у навчально - виховний процес |
3 |
Методичне об,єднання вчителів початкових класів |
Юхимович Людмила Миколаївна |
Лопатюк Н.О.
Довгаль Т.В. Одесюк А.Л. |
Взаємодія вчителя та учнів в умовах особистісно орієнтованого навчання |
4 |
Методичне об’єднання класних керівників |
Співак Наталія Іванівна |
Класні керівники 5 - 11 класів |
Формування в учнів різнобічних духовних потреб та інтересів, створення умов для їх самореалізації. |
5 |
Творча група вихователів дошкільної групи |
|
Юраш Т.П. Клименко Н.С.
|
Розвиток творчого потенціалу кожної дитини через реалізацію їх нахилів і здібностей. |
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com